vko 49 | Torstai 8.12.2022.

AIO-vaippoja ilman taskuun tunkemista

Tänne yleiset kysymykset ja pohdinnat, jotka koskevat erityisesti näitä "perusvaippoja". Jos metsästät sopivaa vaippaa, kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

AIO-vaippoja ilman taskuun tunkemista

ViestiKirjoittaja menni » Pe Tammi 04, 2013 11:40

Hei,

Tulipas tönkkö otsikko. Kysymys kuuluu, mitä AIO-vaippoja löytyy ilman noita taskuihin tungettavia lärpäkkeitä? Ihan hyviksi nekin olen kokenut, mutta välillä ois kiva saada, vaan narulta tempastua vaippa päälle. En jaksaisi tietokantaa ruveta kahlaamaan läpi, joten suosituksia otetaan vastaan. Lärpäkkeitä saa kyllä olla, mutta mielellään sellisia vapaana heiluvia :)

Kokemuksia on imsestä, mikä onkin ollut tosi hyvä, mutta nyt alkaa imu loppua kesken. Siis tykkäisin semmoisesta, missä imu riittää ilman, että mun pitää lisätä mitään. Popolini ei ollut mun makuuni. Kotimaisuus olisi plussaa. Nallella näyttäisi olevan ainakin; tietokannassa vaan aika vähän arvosteluja..
menni
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: AIO-vaippoja ilman taskuun tunkemista

ViestiKirjoittaja Strawberry » Pe Tammi 04, 2013 14:48

Meillä on ollut Nallen AIOja sekä tencel että bambujoustisimuilla, eivätkä enää pikkuvauvaiän jälkeen olleet suosikkeja, ovat turhan paksuja ainakin noilla materiaaleillaja falskasivat herkästi edestä pojalla jostain syystä. Pienempänä tykkäsin. Sama pätee Nanun AIOon. Bumgeniuksen luomu-AIO on muuten hyvä, mutta hivenen leveä ja imut eivät kaksiin isompiin pissoihin ainakaan riitä meillä. Se toki ei ole kotimainen. Luottoyövaippana meillä toimii Ronja&Roopen AIO, imukyky piisaa ja istuu nätisti. Voi lisätä imua jos tarvii. Läppiä ei pujotella taskuun. Näistä oon tykännyt tosi paljon. Muista ei-pujoteltavista ei taida olla kokemusta...
Strawberry
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja Cinere » Pe Tammi 04, 2013 19:55

Mä en muista, oisko muita yhtä helppoja kuin popolinin AIO. Yleensä taitaa olla imuläppä/-läpät. Ja aika usein ne pitäisi taitella taskuun.

Mutta tämmöisiä tuli mieleen:

Mannamaan AIO:ssakin taisi olla imuläpät siinä vaipan päällä.

Eemukka AIO:ssa ei ole varsinaista taskua, vaan siinäkin imu on tavallaan siinä päällä taiteltuna.

Sitten on näemmä HelppoNiikki AIO, jossa on päälle taiteltava imuläppä.

Mulla on ollu noita Ronja&Roope sisävaippoja (2-läppäisiä) ja ne on kyllä ollu mukavan imeviä, eikä noi versiot ole edes kutistuneet pahemmin :)
Äippä & Isukki vm80. Lapsukaiset: 08/07, 05/10 ja 01/12. Kestovaippatukihenkilö.
Cinere
Infotiimi

ViestiKirjoittaja Tamavi » Su Tammi 06, 2013 15:30

BumGenius luomu AIO:ssa on lärpäkkeet ommeltu kiinni päistään. Todella hyvä ja istuva vaippa, aika ohutkin. Lisäimua saa lkyllä laitettua lärpäkkeiden väliin.
Tamavi
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja vienainkeri » To Tammi 10, 2013 18:57

Pompy-aio. Pikkupuotipompom myy ja valmistaa.
Äiti, isä, poika -08, tyttö -12
vienainkeri
Oppipoika
Oppipoika

ViestiKirjoittaja Kattis » Su Maalis 17, 2013 09:05

Mun suosikkeja on Bumgeniuksen luomu AIOt. Niitä tuli nyt uudenpaa versiota mikä on myös hyvä mutta voi olla että tota vanhempaa mallia saa lähiaikoina edullisesti
Kattis
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja otaporkkana » Ti Maalis 19, 2013 10:11

Nallen AIO ja Nanun AIO on toimineet meillä. Ovat riittäneet ilman lisäimuja, mutta täyttöaukon kanssa olen niitä ostanut lähinnä sen takia, että kuivuvat vuorokaudessa kun narulle ripustaessa vähän sitä aukkoa aukaisee, muuten kuivavat pari vuorokautta :roll:
Ukkospoikanen 2/2007 ja Akkastyttönen 8/2010
otaporkkana
Oppipoika
Oppipoika

Paluu Sisä-, tasku-, kuori- ja aio-vaipat