vko 49 | Torstai 8.12.2022.

Mikä Bumgenius on kyseessä?

Tänne yleiset kysymykset ja pohdinnat, jotka koskevat erityisesti näitä "perusvaippoja". Jos metsästät sopivaa vaippaa, kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

Mikä Bumgenius on kyseessä?

ViestiKirjoittaja Fane » To Syys 06, 2012 14:59

Olen ostanut kirpalta aikanaan kaksi Bumgeniuksen taskua(?) jotka olisi kohtapian tarkoitus laittaa kiertoon. Vaikea vaan myydä kun en tiedä onko tasku vai AIO, taskuna olen itse niitä pitänyt. Vaipan ulkoiset tuntomerkit: korkeuden säätö nepparit on, tarrakiinnitys ja mukana yksi mikrokuituimu jossa kolme nepparia. Huikatkaa jos tunnistatte mikä vaippa on kyseessä! :wave:
Fane
Peppukiitäjä
Peppukiitäjä

Re: Mikä Bumgenius on kyseessä?

ViestiKirjoittaja gladiator » To Syys 06, 2012 16:18

Taskuvaippa jos kerran on tasku ja imu erikseen. Tosin näkee aina silloin tällöin harhaanjohtavasti ainakin myynti-ilmoituksissa että kyseessä on aio. Bumgeniuksellahan on aiot erikseen, mistä imut ei lähde irti.

Samalla mentaliteetilla muutenhan esim Myllymuksujen taskuvaipat on aioja jos niissä on imu mukana. Eli kyllä taskuvaippa on taskuvaippa ja aio on aio :) Lärpäkkeet ei lähde irti muuta kuin neppareilla aioissa.
Osakestoilua esikoisen kanssa.
gladiator
Taapero
Taapero

Paluu Sisä-, tasku-, kuori- ja aio-vaipat