vko 49 | Torstai 8.12.2022.

KVK AIO

Tänne yleiset kysymykset ja pohdinnat, jotka koskevat erityisesti näitä "perusvaippoja". Jos metsästät sopivaa vaippaa, kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

KVK AIO

ViestiKirjoittaja Strawberry » Ti Touko 01, 2012 12:51

En ainakaan löytänyt ketjua, eikä löydy tietokannasta ollenkaan, niin kaipaisin teiltä kokemusta Kestovaippakaupan AIO:sta. Miten kestää aikaa ja kulutusta? Miten koot ovat menneet?

Ostin juuri pari tarrallista uutena M-koossa (poika reilu 4kk ja n.8kg), ja ainakin näin ensikoettamalla tuntuu tosi hyvältä ja mietin että uskaltaako ostaa lisää. Superohkanen, en uskaltanut pojalle edes koittaa ilman lisäimua mutta ohkanen ja tosi mukautuva lisäimullakin.
Strawberry
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: KVK AIO

ViestiKirjoittaja Chagak » Pe Joulu 28, 2012 18:16

Moi!

Täällä yksi kestoilua aloitteleva äiti. Tällä hetkellä kestot käytössä päivisin, mutta yöllä ollaan käytetty kertakäyttöisiä. Hommasin meille KVK AIO vaippoja etutarrakiinnityksellä kokoa M. Käyttäjänä on nyt 5kk poika (66cm ja 7kg), joka pissii paljon. Olen itse sujauttunut lisäimuksi taskuun KVK pitkää bambufleece imua taiteltuna vaipan etuosaan. Olen tykännyt näistä vaipoista tosi paljon, ja päiväaikaan toimivat Lisäimun kanssa tällähetkellä hyvin, ja nyt kun pesukertoja on takana, imukyky selkeästi parantunut. Suurin osa vaipoista (yhtä lukuunottamatta) ovat pitäneet kuosinsa hyvin. Vaikka vaipassa on lisäimua, pysyy paketti kuitenkin mun mielestä kohtuu ohuena. Itse tykkään siitä, että vaipan haaraosa on kapeaa mallia, istuvat pojalle hyvin :D
Chagak
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Paluu Sisä-, tasku-, kuori- ja aio-vaipat