vko 49 | Torstai 8.12.2022.

Yhden koon Fuzzeista irtoaa nepparit?

Tänne yleiset kysymykset ja pohdinnat, jotka koskevat erityisesti näitä "perusvaippoja". Jos metsästät sopivaa vaippaa, kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

Yhden koon Fuzzeista irtoaa nepparit?

ViestiKirjoittaja Lotte79 » Ma Tammi 02, 2012 14:56

Moikka!

Onko kuka muu huomannut samaa ongelmaa kuin otsikossa? Meillä on ollut käytössä yhden koon Fuzzit jo reilun kahden vuoden ajan, mutta tämä ongelma on uusi ja tullut mielestäni vasta Fuzzien uuden mallin kanssa eteen.

Nepparit tuntuvat irtoavan tosi helposti, ihan normaalikäytössä. Kiitos ihanan nettikaupan, josta Fuzzeja olen hankkinut, olen aina saanut vaihdettua nepparivikaisen kuoren uuteen kuluitta (usein neppari on irronnut parin kuukauden sisällä käyttöönotosta), mutta silti tuo ihmetyttää. Meillä on muutama vanhanmallinen Fuzzi-kuori, jotka ovat ihan ykkösiä ja niissä mielestäni nepparit jotenkin paremmin kiinni? Onkohan kukaan muu kiinnittänyt huomiota samaan? Oikeastaan harmittaa Fuzzien uudistuminen, meille kun ne vanhanmalliset, joskin leveämmät, istuivat paremmin päälle. Mistään ei vain taida enää saada niitä vanhoja tilattua.
Kestoilusta innostunut äiti -79, mukana myös -73 isä, kuivaksi oppinut ex-kestoilijapoika 8/09 sekä päiväkestoilijatyttö 6/11.
Lotte79
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: Yhden koon Fuzzeista irtoaa nepparit?

ViestiKirjoittaja Hansu » La Tammi 07, 2012 18:45

Moi!

Olen huomannut saman! Valitettavasti en vain enää muista, mistä olen kyseiset vaipat ostanut. :headbang:

En osaa vanhoista Fuzzeista sanoa mitään, mutta nämä one sizet, mitä meillä on, ovat meille hyvän mallisia, tosin hieman matalahkoja koko vaippaiän vaipoiksi. Meillä on vasta 7kk kaksoset ja isommalle heistä ne tuntuvat jo kohta pienille...
Hansu
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: Yhden koon Fuzzeista irtoaa nepparit?

ViestiKirjoittaja mammuli2 » To Tammi 19, 2012 19:18

Meillä ei ole yhdestäkään Fuzzista irronnut neppareita. Ovatkohan ne sitten sitä vanhaa mallia? En edes tiennyt, että niitä on useampaa mallia one sizena. :shock:

Mä olen hankkinut uusimmat noista about vuosi sitten. Olen osasta luopumassa, kun vaippoja on ihan liikaa, joten jos olet vielä vaippoja vailla, niin laita yksäriä. :D
mammuli2
Peppukiitäjä
Peppukiitäjä

Paluu Sisä-, tasku-, kuori- ja aio-vaipat