Voiko olla totta, että meiltä katosi 3 Fuzzia viikon sisällä päiväkodin aloittamisesta? Laskin Fuzzit juuri äsken kun laitoin koneen pyörimään. 13 niitä oli vielä viime viikolla, nyt enää 10. Eikä löydy mistään kotoa... (kirosana kirosana kirosana) Yksi niistä on valkoinen (sen katoamisen ymmärtäisinkin helpoiten, mutta yksi kirkkaanpunainen ja toinen kuviollinen sininen.
Grr, kumpa osaisin olla rakentava kritiikissäni kun huomenna haen lapset päiväkodista... Jos todella on hukkuneet, haluan kyllä korvausta, 60 euroa meni sen siljan tien.
Päiväkodissa on suhtauduttiin ihan hyvin kestoihin, vaikka meidän poika on kuulemma ensimmäinen kestoilija siellä (ja se on vanha päiväkoti...) Kasvotusten en ole kertonut kestojen käytöstä kuin yhdelle hoitajalle, koska vain yksi on ollut aamuisin paikalla kun olen vienyt lapset. Onkohan hän sitten kertonut muille, että ne on kestoja? Tai luulisi sen nyt huomaavan...
Meillä toinen vanhempi vie lapset ja toinen hakee. Olin kyllä ajatellut sanoa miehelleni että viedään aina 5 vaippaa ja lasketaan että ne on tulleet takaisin, mutta en vielä ollut ehtinyt.
Voikun vaipat löytyisi jostain. Mua surettaa tietysti niiden hinta, mutta myös se, että upeat vaipat saattaa nyt maata jossain kaatopaikalla, kun niitä ois voinut kierrättää vielä ainakin yhdelle lapselle.