vko 32 | Lauantai 13.8.2022.

Yv:t katoavat mappi ö:hön :(

Kerro keskustelualueen tai muun sivuston viallisesta
toiminnasta niin koitetaan ratkaista ongelmat.

Yv:t katoavat mappi ö:hön :(

ViestiKirjoittaja Appajee » La Maalis 12, 2011 18:27

Ainakin viikon ajan esiintynyt seuraavaa ongelmaa: kirjoitan yksärin, lähetän sen ja kun alan myöhemmin ihmettelemään, miksei vastausta kuulu ja selaan lähetettyjä/lähteviä viestejä, kirjoittamaani (ja mielestäni myös lähettämääni) viestiä ei löydy mistään, vaan se on kadonnut taivaan tuuliin :|. Sama ongelma vaikuttaa olevan muillakin eli kyse ei voi olla pelkästään siitä, että systemaattisesti sössisin jotakin lähetysvaiheessa.
Harmittaa vietävästi, sillä tämän vuoksi on mm. muutaman kaupat menneet pieleen :evil:
Appajee
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

Re: Yv:t katoavat mappi ö:hön :(

ViestiKirjoittaja *miiuska* » La Maalis 12, 2011 18:54

Mulla on viikon verran ollut ihan samaa.
Kirjoitan viestin ja lähetän, hups, katoaa kuin pieru saharaan, ei lähteviin, ei minnekään.
Vielä en niin dementoitunut ole että en tietäisi mitä käteni näppiksellä tekevät :lol: .

Että onkohan nyt jotain tällaista enempikin?
*miiuska*
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja eitsu » La Maalis 12, 2011 19:38

Mulla on ollut tuota aika ajoin. Ja ilmeisesti myös joskus kauppakumppaneillakin, kun ovat ihmetelleet, etten vastaa viestiin ja olen sanonut, että en ole saanut viestiä. Viimeisen viikon aikana en ole välttämättä yv:tä lähettänyt. Joskus olen epäillyt pikkuapulaista tuosta, mutta aina ei ole lapsi ollut edes lähellä.
eitsu
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja JHM » Su Maalis 13, 2011 19:32

Mullakin katosi tänään viesti johonkin, kun painoin lähetä. Onneksi huomasin, ettei lähtevissä (eikä lähetetyissä) näkynyt mitään. Kirjoitin sitten viestin uudestaan ja sillä kertaa homma tuntui toimivan niin kuin pitääkin.
Pikkuprinsessa 2010
JHM
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja Tuutukka » Ke Maalis 23, 2011 21:20

Mullakin näköjään käy näin?
Olen jo aiemmin laittanut viestiä, mutta en ole saanut vastausta ja nyt tämän luettuani koitin laittaa viestin, mutta se ei jää lähteviin eikä lähetettyihin.
Henkilö, jolle koitan saada postia on vielä paikalla :)
Tuutukka
Peppukiitäjä
Peppukiitäjä

ViestiKirjoittaja miksan » To Maalis 24, 2011 10:52

Tämä ongelma on selvityksen alla. Toivotaan, että ongelma saadaan pian ratkaistua. :)
miksan
Infotiimi

ViestiKirjoittaja Haituva » To Maalis 24, 2011 11:04

Olisikohan samaa ongelmaa, kun mulla on pari kertaa ollut ihan tavallistakin foorumiviestiä kirjoittaessa. Kirjoitan, painan "Lähetä" ja päädyn siihen sivulle, josta lähdin viestiä kirjottamaan (siis ei tule lainkaan sitä "Viesti lähetetty"-sivua). Viesti ei siis myöskään kirjaudu mihinkään.
Haituva
Oppipoika
Oppipoika

ViestiKirjoittaja HippiäisenPesäpuu » Su Maalis 27, 2011 22:46

Samoja ongelmia myös täällä, sekä privaviestien että ihan foorumikirjoitusten kanssa. Toivotaan että selviää pikaiseen, kun ei montaa kertaa jaksa aina samaa viestiä kirjoitella...
Meillä asuu yrittäjä-äiti, myötäelävä isä sekä kuivaksioppineet isosisko (11/2007) ja pikkusisko (04/2009)
HippiäisenPesäpuu
Oppipoika
Oppipoika

Paluu Ongelmatilanteet ja vikailmoitukset