^ Mun mielestä tarrat on helpommat ja nopeammat pienelle laittaa, mutta jos on näppäräsorminen ja muistaa mihin neppiin pitikään nepittää, niin mikäs siinä

Mä laittaisin varmaan isohkon ja myös leveähkön tiiman, koska pienet on usein kyljellään ja silloin tarvitaan sivuillekin imuja. Siinä ei pötköt paljon auta. Jos haluaa tukikerroksen laittaa niin, ehkä 2 bambujoustista + fleece voi olla vähän tönkkö? Tukikerros vois olla jotain ohuempaakin.. Tulisko se pötkäimu sitten vaipan sisälle, suoraan iholle? Siinä tapauksessa ainakin kannattais laittaa bambujoustis siihen kuivaliinan alle, että imaisee kosteuden nopeammin kuin se fleece. Kannattaa kans miettiä sen pötköimun neppien asettelu, ettei paina pienen ihoa..
Ainiin ja aiotko tehdä vaippaan kuitenkin myös täyttöaukon? Mulla on pari vaippaa, joissa sitä ei ole ja lisäimuja voi silloin olla tylsä koittaa saada pysymään kuosissa. JA sitten jos tulee kakka, niin on jokaikinen imu vähintään reunasta siinä itsessään

Muuten ihan tykkään sisäläpistä, mutta ne kakkavahingot.. Ja taakse kiinnitettävä läppä on helpompi saada pysymään suorana pukiessa, mutta etukiinnitteinen taas on helpompi taitella etupainotteisesti, vaikeeta vaikeeta

meidän tyttö ainakin nykyään pissaa tosi etupainotteisesti, takaa vaippa on melkein aina kuiva. Ikää 10kk ja pystyssä ja kontaten on edetty nyt ehkä viimeiset 3kk. Pienenä tais pissiä tasaisemmin, kun oli paljon myös selällään tai kyljellään..