vko 48 | Torstai 26.11.2020.

Paras taskuvaippa "nykyään"?

Löysitkö unelmiesi vaipan ja haluat jakaa ilosi muiden kanssa? Täällä voit hehkuttaa sydämesi kyllyydestä! Mitä suosittelette -kysymykset ja kokemukset tietyistä vaippamerkeistä tänne!

Paras taskuvaippa "nykyään"?

ViestiKirjoittaja Mirenette » To Tammi 31, 2013 12:23

Edellisestä kestoilusta on vierähtänyt tovi, sillä esikoisemme on jo eskarissa ja kakkonen/kuopus syntyi viime marraskuussa. Kestovaipoissa näyttää olevan paljon uusia merkkejä ja malleja, ja tuntuu, että laiskuus on lisääntynyt iän myötä, enkä jaksaisi millään asua noiden erillisten kuori- ja sisävaippojen kanssa. Esikoisen käytetyt tsi-vaipat ovat osasta aika kulahtaneita + tyttömäisiä tälle pojalle, joten arsenaalia pitäisi laajentaa. Äitiyspakkauksessa tulleet Imse Vimse ja Myllymuksujen vaippa ovat kovassa käytössä, taskuvaippa tuntuu kätevimmältä vaihtoehdolta. Nämä kaksi myös istuvat tosi hyvin pojalle. Suositelkaapa jotain hyviä taskuvaippoja, joihin kannattaisi satsata?
Entinen tsi-kestoilija (tyttö s. 2006) ja nykyinen sormi suussa vaippaviidakossa poukkoilija (poika s. 11/2012) :D
Mirenette
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: Paras taskuvaippa "nykyään"?

ViestiKirjoittaja Mirenette » Ti Helmi 12, 2013 10:36

On täällä palstalla paljon hiljaisempaa kuin esikoisen aikoihin... :whistle:
Entinen tsi-kestoilija (tyttö s. 2006) ja nykyinen sormi suussa vaippaviidakossa poukkoilija (poika s. 11/2012) :D
Mirenette
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja TuulaK » Ti Helmi 12, 2013 11:33

Juu, hiljaista on..
Mun henkilökohtainen lemppari on Hahtuvahullun Helmi-tasku. Siihen coolmaxin alle mikrokuitu-imu jonka saa lisäominaisuutena ja oli meillä tosi toimiva vaippa. Siitä vaipasta oli täällä ketjukin jossain..
Minä oikein odottelen, että Pikkutäti kasvaisi vielä vähän niin nuo saisi taas käyttöön.
Osa-aikaisesti kestoilevassa perheessä tahdin määräävät 06/2010 syntynyt Johtaja ja 10/2012 syntynyt Pikkutäti.
TuulaK
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja gladiator » Ti Helmi 12, 2013 18:03

Joo, valitettavasti täällä on aika hiljaista :( menee tosin aalloissa, eli välillä tosi eläväistä ja välillä taas ei. Facebookissa on parissakin ryhmässä elämää oikein kunnolla, siellä se porukka hengailee nykyään.

Parasta taskuvaippaa on hankala sanoa, makukysymys tietenkin. Mutta voin tässä pari heittää mitä tuntuu monet halajavan kun myynnissä on (kaikista mulla ei ole henkkoht kokemusta): Bumgenius, Mannamaa, Hahtuvahullu, Nalle, Nupsukka, Myllymuksut.
Osakestoilua esikoisen kanssa.
gladiator
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja Tuutukka » To Helmi 21, 2013 09:25

Jos se äitiyspakkauksen taskuvaippa on hyvä, niin niitähän kannattaa hankkia lisää, löytyy monesti edullisesti kirppiksiltä, huuto.netistä yms. ja seuraavaa kokoa löytyy ihan marketistakin, tosin vain yhdellä sisäpinnalla. Myllymuksuilta tilaamalla voi itse valita sisämateriaalin. Meillä yhdelllä lapsella meni Muksujen s-m -vaipat koko vaippakauden. Muksujen vaipoissa on sekin hyvä puoli, että ovat olleet markkinoilla pitkään, eli vaippoja löytynee sitten myöhemminkin.
Tuutukka
Peppukiitäjä
Peppukiitäjä

ViestiKirjoittaja kaisuli » To Helmi 21, 2013 22:01

Parhaiten meillä on toiminu pop-in AIO vaipat ja taskuista ipanat, tirsokas ja omama on ollu tosi kovassakäytössä :) kaikki oon tilannu yhen koon vaippoina ja on toiminu! Iguleen AIO on kans aika jees.. Meillä ollu vaan taskuja ja AIOita ku ne on niin ihanan helppoja! Ja meil on pop-in pitäny yöimun kanssa myös 12h yöt 9kk vanhal tytsyl iha helposti
kaisuli
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja Shuri » To Helmi 21, 2013 22:07

Esikoisen kanssa musta tuntui, ettei ole Onnikkaan voittanutta, nyt liputa Hilivinksis-vaippojen puolesta :) Ja Onnikkaalla etenkin nepilliset oli hyviä, Hilillä tarralliset. Mutta lapsetkin toki eri mallisia keskenään, että ehkä siinä syy, miksi eri vaipat hyvin passaavat :) Joka tapauksessa molemmat merkit ovat mielestäni erittäin hyvälaatuisia ja Onnikkaalta olen saanut aina erittäin hyvää asiakaspalvelua!
Minä, eli äiti
Hän, eli isi
Meidän, eli kuivaksi oppinut Päivänsäde 08/2010 sekä osakestoileva Töyhtöhyyppä 08/2012
Kaikkien karvainen kaveri, eli koiramme
Shuri
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja Jkh76 » Pe Helmi 22, 2013 12:18

Minä tykkään myös Onnikkaan taskuvaipoista, nyt oon ihastunut etenkin Valtti yhdenkoon taskuun :)
Palvelu on ollut myös minusta nopeaa ja erinomaista.
Minä, mies, tyttö 2004, poika 2006, poika 8/2012 (lähes täyskestopeppu) + yksi hännänheiluttaja
Jkh76
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja Mirenette » Ti Helmi 26, 2013 16:59

Kiitoset vastauksista! :hail: Meinasin niitä Muksuja hankkia lisääkin, mutta jossain ketjussa täällä moitittiin niiden tarrojen laatua... tuossa äp-vaipassa ei tosin vikoja oo ilmennyt. Taidan haalia useampia erilaisia ja tehdä vertailua... Saa laittaa lisääkin taskuhehkuja!
Mirenette
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja siriel » Ke Helmi 27, 2013 09:52

Meiltä ääni Onnikkaille. :D Meillä on sekä Valtteja (yhdenkoon etunepillisiä kiinteällä imulla) että Toivoja (M-kokoisia sivu- ja etunepillisiä kiinteällä imulla) ja kummatkin pelittävät mainiosti. Meillä tuli falskauksia tavallisten taskujen kanssa silloin tällöin, mutta nuo Onnikkaan taskuvaipat kiinteän imukerroksen kanssa eivät ole koskaan falskanneet. Itse tykkään nepillisistä vaipoista tarroja enemmän, koska meidän pojalla on vaikea saada tarralliset istumaan kunnolla. Pojalla on muhkeat reidet mutta vatsassa ei makkaroita ole, joten kaksirivisten neppien kanssa saa vyötärön riittävän kireäksi mutta toisaalta reisille tarpeeksi tilaa. Tarrojen kanssa ei vastaava ole onnistunut, vaikka miten olisin asetellut tarroja.
siriel
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja laulu » La Maalis 02, 2013 22:01

Mä melkeenpä vannon Nanun (Nallen jälkeläinenkö se nyt sitten on?) ja Neppulan Helemi taskujen nimeen tällä hetkellä :)
Nanut on kaposia. Neppulat leveitä, mutta niissä on tossa ym. mallissa kantit. Aiemmin, sillon kun lapsi oli nuorempi, tykkäsin kovasti myös Hahtuvahullun Helmistä. Meille sattuneet Hahtuvahullut on ollu nykysin jotenki matalempia kuin Nanun ja Neppulan L:t.
Yökäytössä meillä on Hahtuvahullun onesize aio ja KVK:n sleepy aio. Passeleita. Sopii hyvin sopusuhtaiselle lapselle.
Sillon kun ne äitiyspakkauksrn myllymuksu ja imse vimse aio vielä mahtu, niin tykkäsin niistä kanssa. Tuli muutamat ekstrat ostettua :) Ne myllymuksujen taskun tarrat tosiaan vähän käpristy, mutta ei se käyttöä haitannu.
laulu
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja Meea » La Maalis 02, 2013 23:08

laulu: uskallanko siis kokeilla Nanua hoikalle jolle kuitenkin M koko meinaa olla liian lyhyt ainaki Myllymuksuis.. Meillä M koon Fuzzin parhaat, Myllymuksuja käytin S/M ja kun jäi matalaksi siirryin L/XL nii nepä onkin liian isot, falskaa reisistä :?
Meea
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja audotja » Pe Huhti 12, 2013 21:31

Myllymuksujen äp-taskuja meillä oli aiemmin, tykkäsin niistä. Miinuksena ne tarrat alko käpristymään ikävästi.

Babylandin taskuista oon tykänny, samoin Bumgeniuksista. Kaikki noi on luottovaippoja, ikinä ei oo falskannu ja tahrat lähtee helposti.

Loput taitaakin olla tsi-taskuja.
audotja
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja Mirenette » Su Huhti 14, 2013 10:11

Nyt kun poika on kasvanut, on tullut se vartalon malli paremmin esille, eli hän on semmonen hoikka ja "korkeapyllyinen", eli tarttis semmosia korkeavyötäröisiä ja kapeita vaippoja... Vieläkään en oo saanu aikaseksi hankittua mitään, kun aina tulee eteen muka kaikenlaista ressiä ja sairautta ja muuta... Hyi kun minusta on tullu laiska kestoilija. :oops: Mutta siis, jos joku samanmallisen vauvan vaipattaja osais kertoa, että mikä se on tuommosen pitkäpyllyisen merkki, niin oispa hienoa. :)
Mirenette
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

ViestiKirjoittaja audotja » Su Huhti 14, 2013 10:13

Mäkin voisin olla kiinnostunut pidemmästä ja kapeammasta vaipasta. Kaikista vaipoista tahtoo persus vilkkua. Mutta kun pitävät, niin laiska äiti ei ole vielä hommannut paremminkaan istuvia vaippoja...
audotja
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Seuraava

Paluu Vaippahehkut