vko 50 | Keskiviikko 11.12.2019.

Mitä fleece-laatua voi käyttää kuivaliinassa?

Tänne yleiset kysymykset erityisesti harsoihin ja muihin "lisävaippoihin" liittyen. Jos metsästät sopivaa "lisäosaa", kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

Mitä fleece-laatua voi käyttää kuivaliinassa?

ViestiKirjoittaja emäntä » Ti Tammi 24, 2012 11:38

Onko mielipiteitä/kokemusta, mitä fleece-laatua kannattaa käyttää kuivaliinassa? Minulla on kaapissa jotain paloja fleece kangasta josta en sen tarkemmin tiedä mitä on. Lisäksi meille on kertynyt ns. fleece huopia kaappiin. Voisiko näitä kankaita käyttää kuivaliinana, vai pitääkö fleecen olla jotain tiettyä laatua että on hyvää? Ärsyttääkö esim. ihoa tms? Meillä ei pesussa koskaan käytetä huuhteluainetta, joten kankaiden ei pitäisi ainakaan "tukossa" olla siitä syystä. Ois kauhean kätevää jos noita voisi käyttää, niin ei tarvitsisi uutta kangasta ostaa :mrgreen:
emäntä
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: Mitä fleece-laatua voi käyttää kuivaliinassa?

ViestiKirjoittaja Nyysnääs » Ti Tammi 24, 2012 13:33

En tiedä "voiko" käyttää huopia, mutta mä olen ainakin käyttänyt :D . Leikkasin kuivaliinoja eikä tosiaan tarvinnut mitenkään ommella. Ovat kestäneet 60 asteen pesun nuo fleecehuovasta leikatut ja peppu on kestanyt tytöllä niin hyvin kuin se nyt fleeceä yleensä kestää Kokeile toki, ei varmaan harmita vaikka turhaan tulisi yksi huopa saksittua pilalle.
Minä kuppeileva ja kestoileva "ätti äitinen" koulutyttö 6/06 ja kuivaksioppinut kestotyttö 6/11 sekä isukki.
Nyysnääs
Oppipoika
Oppipoika

Paluu Lisäimut, harsot, villaimut, kuivaliinat ym.