vko 49 | Sunnuntai 8.12.2019.

Luomu puuvillainen sekä bambufroteetaitto

Tänne yleiset kysymykset erityisesti harsoihin ja muihin "lisävaippoihin" liittyen. Jos metsästät sopivaa "lisäosaa", kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

Luomu puuvillainen sekä bambufroteetaitto

ViestiKirjoittaja jumeli » To Loka 20, 2011 20:35

tuo luomu puuvillainen on sellainen tiiman muotoinen pörröinen paksuhko imu. Tots bots merkkinen. Mites nämä puuvaillaiset imut yleensä. Mikrokuituimun alle vai onko hyviä heti päällimmäisenä kosteuden levittäjänä?

Sitten tuollainen onnikkaan bambufroteetaitto. On ihanan kevyt ja pehmoinen, mutta menee taskussa aina ihan myttyyn tai kurtulle. On sitten päällä tai alla ja eri kokoisissa taskuissa on käytetty. Taiteltu kolmeen osaan pitkin tai poikittain. Käyttäjä normikokoinen 5 kuinen poika. Kun tuo imu menee ruttuun ni tietysti kosteus kulkeutuu vaipan ulkopuolellekin. Miten teillä muilla pysyy tuollainen taskuvaipassa. Siis menee ruttuun tuosta keskeltä missä reidet puristaa eniten. On myös käytetty tuhdimman toisen imun kaverina tai ohkaisemman. Ikäänkuin tuonne sisälle pitäisi laittaa joku napakampi imu, mutta minkälainen? Varmaankin joku suorareunainen, eikä mikään tiima, mutta mitä materiaalia bambufroteen sisälle?

Ja joo, olen ihan pihalla muutenkin näiden imujen yhdistelyn kanssa :oops:
Äiti vm.-79. Kanssani maailmaa ihmettelee utelias ja tiedonhaluinen miehenalku -00, haaveilija tyttö -01 ja pikkuisin karhunpoika 4/11. Pienimmän kanssa olen löytänyt kestoilun ihanan ja ihmeellisen maailman :)
jumeli
Peppukiitäjä
Peppukiitäjä

Re: Luomu puuvillainen sekä bambufroteetaitto

ViestiKirjoittaja Cinere » Pe Loka 21, 2011 08:02

Puuvilla on hyvä kosteudenlevittäjä itse. Mutta jos lisäimua haluaa, niin mikrokuitu/puuvilla -imun voi laittaa alle/päälle. Bambua tai hamppua sitten alle.

Napakasta imusta en tiedä. Varmaan joku missä on useampi kerros, esim. bambuhamppua / bambufleeceä vois olla.
Äippä & Isukki vm80. Lapsukaiset: 08/07, 05/10 ja 01/12. Kestovaippatukihenkilö.
Cinere
Infotiimi

Paluu Lisäimut, harsot, villaimut, kuivaliinat ym.