vko 50 | Maanantai 9.12.2019.

Paras tsi-lisäimu nauhiksiin?

Tänne yleiset kysymykset erityisesti harsoihin ja muihin "lisävaippoihin" liittyen. Jos metsästät sopivaa "lisäosaa", kirjoita viestisi Vaippahehkuihin.

Paras tsi-lisäimu nauhiksiin?

ViestiKirjoittaja MaijuSe » To Syys 08, 2011 19:59

Uudelle tulokkaalle on varattuna pino nauhiksia, mutta sittenkin tuo noiden ohuus yllätti! Siis lisäimua varmaankin tarvitaan, mutta mikä olisi paras vaihtoehto, josta saisi sutjakan mutta imukykyisen paketin? Harsoja meiltä toki löytyy vino pino, mutta ovat tuota Jutan isompaa kokoa, ja luulen kyllä että niistä tulee liian iso paketti.

Vinkatkaapa, millaiset lärpäkkeet on teillä parhaiten toimineet nauhisten kanssa? Ajattelin tehdä noita itse, kun kovin mittaviin vaippainvestointeihin ei enää huvittaisi ryhtyä. Myös muut vinkit nauhisten käyttöön liittyen otetaan mielellään vastaan! Itse ajattelin näitä kokeilla siksi, kun edellisen lapsen kanssa ne harsopaketit olivat aina jotenkin niin jäykkiä ja isoja, josko nyt saisi vähän pehmoisemman systeemin.
MaijuSe
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: Paras tsi-lisäimu nauhiksiin?

ViestiKirjoittaja astralis » Pe Syys 09, 2011 10:40

Meillä käytettiin joustiksesta ja bambujoustiksesta tehtyjä tiimoja. Ja sit me oltiin ostettu name it:in harsoja ku ne on aika pieniä ni menivät siellä välissä mukavasti.
Kestopeppuilijat:
Tytön tyllerö 03/08, Täysin kuiva 2,5 vuotiaana
Pikku pojunen 04/10
astralis
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

Re: Paras tsi-lisäimu nauhiksiin?

ViestiKirjoittaja z-b » La Marras 05, 2011 10:42

Meillä ollaan käytetty nauhisten kans pikkuvauvalla ihan flanellista tai pyyhkeistä tehtyjä lisäimuja, koko jotain 30x40cm. Käytössä ollut myös niitä edullisia ikean pieniä froteisia vauvanhoitopyyhkeitä taitettuna. Ovat just sopivan kokoisia pienelle. Myös jokunen bambucollegesta tehty taittoimu on toiminu hyvin, ei ne loppujen lopuksi tule niin kalliiksi, niitä voi sitten käyttää taskuvaipoissa ja sisävaipoissakin.
z-b
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

Paluu Lisäimut, harsot, villaimut, kuivaliinat ym.