Meillä on käytössä nuo kuivaliinat ja ihan tyytyväinen olen ollut

Pöntöstä en kyllä uskalla vetää alas, mutta en vetäisi muunkaan merkkisiä kertakäyttöisiä kuivaliinoja. Koko on minusta tosi hyvä, ei tarvi asetella haarojen välistä "ryttyyn" kuin ihan kapeimpien taskuvaippojen kanssa ja pituuskin sopiva. Minulla on toisenkin merkkisiä, mutta isompia jotka muka saisi vetää pöntöstä alas ja ovat ihan hirveitä. Sellaisia A4 kokoisia arkkeja joita ei saa mitenkään aseteltua vaippaan.
Kuivana nuo eivät tosiaan peppua pidä. Toisaalta meillä on myös myllymuksujen pestäviä kuivaliinoja ja niidenkin kanssa on peppu aina märkä

Ja ovat huonomman mallisia (liian leveitä). Tällä kokemuksella voin ihan suositella noita. Onhan se vähän haastavaa irrotella tuollaista kertakäyttöistä ja märkää sekä ohutta liinaa pepusta kun suurempi tuotos on siihen osunut. Vaipat kuitenkin säästyneet isommilta tahroilta silloin kun olen muistanut moisen liinan vaippaan laittaa (tai yleensä jonkun kuivaliinan). Todella vähän kyllä kokemusta on muista kertakäyttöisistä kuivaliinoista joten parempiakin saattaa löytyä.
Äiti vm.-79. Kanssani maailmaa ihmettelee utelias ja tiedonhaluinen miehenalku -00, haaveilija tyttö -01 ja pikkuisin karhunpoika 4/11. Pienimmän kanssa olen löytänyt kestoilun ihanan ja ihmeellisen maailman