vko 49 | Torstai 5.12.2019.

neppareiden vaihto?

Korjausvinkit rikkoutuneille vaipoille. Vihjeitä käyttöön, jotta vaippa olisi mahdollisimman pitkäikäinen.

neppareiden vaihto?

ViestiKirjoittaja marru-86 » Ma Touko 23, 2011 12:33

Uudesta asti ollut yksi Aio vaipassa 80% neppareista että ei toimi. Eli olisiko naaras osat huonosti kiinnitetty kun ei painaudu loppuun saakka. Erään toisen valmistajan kanssa oli kerran samainen ongelma mutta huomasin uutena vian. Tässä vaipassa kävi niin että ne joita aluksi käytettiin toimi,mutta kun piti löyhentää niin eihän yksikään pidä :(
Eli kysymys kuuluu: voiko neppareita vaihtaa uusiin tai jopa tarrat vaihtaa. Vai onko vaippa roskis tavaraa? Jaksa alkaa villahousuja aio:n päällä pitää :(
Osaako kukaan tai tietääkö kukaan kuka korjaisi?
marru-86
Taapero
Taapero

Re: neppareiden vaihto?

ViestiKirjoittaja pauliinap » Ma Touko 23, 2011 14:52

Minulla on omatekoisissa vaipoissa joskus ollut tuota ongelmaa, kun en ole painanut kiinnittäessä neppipressillä tarpeeksi kovaa. Sitten olen vaan käynyt vialliset nepit läpi pressillä uudelleen ja "kiristänyt". Kysele jos saisit jostain lainaksi neppipressin tai -pihdit tai voisit käydä jossain (esim. lähellä asustava tsi-ihminen tai vaippakauppa tms) niitä kiristämässä niin saattaisi ongelma korjaantua.
pauliinap
Peppukiitäjä
Peppukiitäjä

ViestiKirjoittaja marru-86 » Ma Touko 23, 2011 15:43

En minä osaa tehdä mitään :( Pitää kysellä tuosta kestovaippaliikkeestä onko niillä osaavaa henkilökuntaa. Ois edes tsi-vaippa,niin ei harmittaisi :roll: Mutta tästä viisastuneena,uudet vaipat testaan nepit ja laitan heti palautukseen jos eivät toimi kunnolla.
Viimeksi muokannut marru-86 päivämäärä Ti Touko 24, 2011 09:56, muokattu yhteensä 1 kerran
marru-86
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja jow » Ma Touko 23, 2011 19:09

Mä kokeilisin kyllä ottaa yhteyttä vaipan valmistajaan. Mä oon pari kertaa joutunut tekemään reklamaation ja nyt viimeisin oli puoli vuotta sitten ostetusta, mutta pari kuukautta sitten käyttöön otetusta vaipasta. Valmistaja suostui korjaamaan vian kuluitta ja maksaa mulle vielä postarit lähetyskuluista.
jow
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Paluu Korjausvinkit