vko 51 | Maanantai 16.12.2019.

Keravalla BumGeniuksen nepin korjaus?

Korjausvinkit rikkoutuneille vaipoille. Vihjeitä käyttöön, jotta vaippa olisi mahdollisimman pitkäikäinen.

Keravalla BumGeniuksen nepin korjaus?

ViestiKirjoittaja oliivi » To Marras 25, 2010 13:42

Osaisiko kukaan auttaa kyseisessä aiheessa? Tiedättekö ketään, jolla olisi näihin neppeihin sopivaa konetta? Ja miten suosittelisitte korjaamaan kun reikä on isontunut (neppi tuli läpi!). Kyseessä on sivusta tulevan kiinnitys"läpän" neppi. Kiitos, jos jollain olisi vinkkejä!
oliivi
Vastasyntynyt
Vastasyntynyt

Re: Keravalla BumGeniuksen nepin korjaus?

ViestiKirjoittaja Villa Villa » Ma Joulu 27, 2010 17:59

Bumgeniuksen maahantuojalta kannattaisi varmaan kysellä korjauttamisesta, jos et halua itse hommaan ryhtyä. Bumgeniuksen nepit käy yhteen ihan netistä saatavien KAM- neppien kanssa (elleivät peräti ole KAM-neppejä). Ja tällaiset nepit voisit kiinnittää itse neppipihdeillä, jotka maksaa vähän päälle 20e. Reikäkohdan korjaamiseen on varmaan monia keinoja, mutta itse koittaisin löytää mahd. samanväristä kangasta/PULia (riippuen kumpaa materiaalia nuo siivekkeet on) kuin vaippa on ja ompelisin tukevan kerroksen siihen mihin uusi neppi kiinnitetään. Kaikki tämä voi tietenkin tulla turhan kalliiksi, jos et muuten tarvitse neppipihtejä sun muita omiin TSI projekteihin... :roll: Mutta hyvin käytännölliset on nuo pihdit jos niitä enemmän tarvitsee. :D
Äippä -77, Isi -78, termiitit 09 ja 10 & karvakorva vm.04
Villa Villa
Infotiimi

Paluu Korjausvinkit