Onko teille muille käynyt vastaavaa? Mietin, että onko tämä joku yksittäistapaus ja vain minun huonoa tuuriani.
Vaipan saisi varmaan kohtalaisen helposti korjattua, jos olisi ompelukone. Mutta kai kestovaipan pitäisi kestää vähän kauemmin? Myyjä (valmistaja) ei ollut asiasta lainkaan kiinnostunut, vähän vaikutti siltä ettei ollut edes pahoillaan. Vaikka luulisi, että kiinnostaisi "hiukan" enemmän, millaisia tuotteita asiakkaille myy, tuokin vaippa oli kuitenkin aika hintava

Täällä on usein mollattu TSI-tehtailijoita mm. siitä, ettei niihin vaippoihin saa mitään takuuta. Mutta itselläni on nyt huonoja kokemuksia merkkivaipastakin - ja niiden myyjistä. Aiemmin eräs toinen jälleenmyyjä oli myös täysin välinpitämätön kuluttajansuojalaista. Kyseessä ei ollut kestovaippa, mutta eräs toinen tuote jota myös myi, hajosi myös tosi lyhyen ajan jälkeen. Myyjä yritti luistella itse vastuusta ja ehdotti että ottaisin itse yhteyttä maahantuojaan. Pitkällisen keskustelun jälkeen suostui itse hoitamaan asian.
Tietenkin nämä ovat ikäviä yksittäistapauksia. Suurimmaksi osaksi olen ollut minäkin kestovaippoihin tyytyväinen ja myös myyjien ammattitaitoon. Ikävä vaan, että välillä tulee tällaisia negatiivisia kokemuksia