vko 50 | Maanantai 9.12.2019.

vvv ja aspergeeni yms

Milloin ja miten kuivaksi? Kuivaksiopettelu- eli harjoitteluhousuista. Vauvojen vessahätäviestinnästä

vvv ja aspergeeni yms

ViestiKirjoittaja ANU » Ke Heinä 15, 2009 23:17

Meilä mei vvv ole alkanut toimiin...
mulla mitään diaknoosia ole mut ass yms epäily kun aikoinaan koulussa todettiin etten osaa ilmeitä lukea toisista kovin hyvin.Käsitän edelleen immeiset väärin ja välillä en ole huomannut jotain pientä elettä yms josta olis voinut ottaaa onkeensa.
voisiko tänä olla nyt syynä ettei onnaa vvv? kun ei sitte millään saa vauvelista selvää sitä et pissa tuli nyt just vaippaan vaan sinne se ilmestyy simpsalapim tytön reakoimattanäkyvästi vaikka kuulolla olen.
usein ollaan ilman vaippaa pyyhkeellä ja sama juttu ollut aina syntymästä asti.kakkaki vaan tupsahtaa vaikka vieressä seurailen... :oops:
kaveri totesi että kyl vaan kun sitkeesti opettelee lukeen vauvaa sen huomaa :| mä en onnaa. käytän kyl lavuaarin päälkin säännöllisesti ja joskus kerta vko onnistuu.

en tästä suuria stressejä vedä kiinnostaa vaan liittyykö vvv näinkin voimakkaasti kykyyn lukea toisia?
"orvokkeja....sementtiä...tiiliä..verkkoa...helmiä ,pieni enkelipatsas....
näen kaunista, rujoa, mitä elämä joskus on jopa yhtaikaa...muille roskaa mulla uudelleen syntyvää seikkailua hylättyjen keskellä.mihin ruostekartta kuljettaa,mistä löytyy paikka uupuneelle rautatynnyrille kuka pääse sen kaveriksi kasvattamaan kevään ensi krookukset?"
ANU
Taapero
Taapero

Paluu Kuivaksioppiminen ja VVV