vko 34 | Tiistai 20.8.2019.

Nyt haisee, APUA!

Pesemiseen, likavaippojen säilyttämiseen, pesuaineisiin, kuivauksen yms. vaippahuoltoon liittyvä keskustelu.

Re: Nyt haisee, APUA!

ViestiKirjoittaja murustin » La Syys 15, 2012 21:07

Mikäs mulla mättää, auttakaa. Pesin vaipat vasta 90C kun haisivat. Haju lähti, mutta heti tietyt imut alkoivat haista. Ilmeisesti nämä haisulit sitten levittävät tuon hajunsa muihinkin pesussa. Ongelma on vain tiettyjen vaippojen kanssa. Mikäs neuvoksi, en viitsisi näitä haisuleita erikseenkään aina pestä?
murustin
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja gladiator » Su Syys 16, 2012 17:03

Tämän ketjun aikaisempaan kommentointiin viitaten: enemmän vettä (lisävesi ja lisähuuhtelu) ja enemmän pesuainetta (noin normaalimäärä, eikä vähempi kuten suositellaan). Mulla osa haisi kans pahemmalle ja viuh, vaiva oli poissa kertalaakista kun tämän opin. :)
Osakestoilua esikoisen kanssa.
gladiator
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja murustin » Ti Syys 18, 2012 11:04

Vettä oon laittanutkin ja lisähuuhtikset on olleet käytössä. Vaipat pesen nestemäisellä erisanilla. Nyt vain aloin miettimään, että olenkohan nähnyt unta, vai onko tuon erisanin kyljessä joskus lukenut käytä vähemmän kestovaipoille... Nyt sitten lurauttelin pesuainetta normimäärän.
murustin
Taapero
Taapero

Edellinen

Paluu Peseminen