Tulipa sitten luettua kaikki seitsemän sivua tästä. Ihan mielenkiintoisia pointteja tossa onkin ja mietinkin, että mikä niillä miehillä on tuota kestoilua vastaan ja miksi?
Mutta ne taitaa olla ne ennakkoluulot mitkä sielä eniten vaivaa ja se pesun määrä.
Meille on siis tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi ja olen nyt itse kiinnostunut kestoilusta, ensimäisen lapseni kanssa en edes harkinnut asiaa, enkä tiedä miksi? Nyt kun siskollani syntyi lapsi keväällä ja olen katsonut heillä sitä vaippojen määrää, niin roskiksella kuin niitä uusia sielä huoneessa niin oikein hirvittää ajatus siitä hajusta, mikä roskiksesta tulee ja he kun ovat kaikenhuipuksi hieman laiskempia siivoojia, mutta ovat onneksi nyt ottaneet itseään niskasta kiinni ja koittaneet pitää kämppää paremmassa kunnossa, kun se muksu sieltä lähtee kävelemään. Olen myös salaa laskenut paljonko heillä on niihin vaippoihin mennyt rahaa...
Mutta siis itse törmäsin kestoihin tuossa jokin aika sitten ja aloin asiaa tutkimaan ja löysin tämän sivoston ja kahlasin kaikki artikkelit enin läpi ja nyt on alkanut näiden keskustelujen lukeminen ja samalla miehelle puhunut hienovaraisesti asiasta ja sanonut hänelle, että koitetaan näitä ainakin, sain siskolta äp-pakkauksen vaipat ja myös omani takaisin, mitkä sieltä oli myös tullut, pitäisi nyt siis käyttöönottopestä ne. Mies on ollut ihan avoimin mielin ja toivoi vain, että "kai pidetään sitten kuitenkin niitä liberoja tuolla kans?"

Suostuin siihen ja ostetaan paketillinen niitö miestä varten jos tulee apua-efekti jonkin vaipan kanssa. Ja puhuin myös erilaisista vaipoista ja meillä on nyt tossa pari sisävaippaa+kuoria ja yksi taskuvaippa niin näytin herralle miten toimii ja sanoikin siihen että toi tasku näyttää helpolta, että sitä ainakin kokeilee kunhan on sisälmykset paikallaan.

Ei silti kauhistunut tuosta sisävaipastakaan ja sanoi että eiköhän sekin sitten ajan kanssa onnistu kun on jotain minkä päälle ne laitetaan.
Ja puhuttiin myös noista, mitä tulee mikäkin maksamaan ja innostui siitä heti, mutta kysymys olikin "Tuleeko siinä muka säästöä, kun ne vaipat kuitenkin pestään ja niitähän ei voi muun pyykin kanssa samaan aikaan pestä?" Siihenkin olin jo onneksi saanut vastauksen jostain ja sanoin, että voi pestä samaan aikaan, pitää ain katsoa mitä sinne koneeseen saa samaan aikaan laittaa.

ja mikään muu ei pyykkihuollossa muutu kuin että pesuaine menee vaihtoon ja sekin vaihdetaan ihan pian, kun vain tuo vanha ensin loppuu.