Taas tuli sitten ilmoitus, että "olen sitten jo ostanut teille kertakäyttövaippoja täne valmiiksi, älkää ottako niitä teidän vaippojanne mukaan". Siellä on siis joka kerta valehtelematta varmaan viis säkkiä kertsejä, jotka "täytyy käyttää pois, etteivät jää pieneksi". ******kos ostavat niitä sinne jäämään pieniksi, kele!

Ja joka kerta tulee kauhisteluja kestojen koosta (vaikka ei ne nyt oikeasti NIIN suuria ja paksuja ole). Kun ei voi millään oppia kääntymään, konttaamaan, istumaan tai kävelemään NOIN ISOLLA VAIPALLA. Olen kyllä siten aina sanonut, että ai siksikös sä et itse vieläkään kävele kunnolla, kun sulla on ollu mukulana joku harsorätti jalkojen välissä. Ja olen myös todennut, että meidän tytötpä onkin niin ihania, että xxx haluaa säilöä heidän jaskatkin lapsenlapsenlapsilleen.
Mä en edes tiedä, miksi tämä nyt ottaa päähän näin rankasti. Ei se ennen ole niin kovasti harmittanut, olen vaan kuitannut jotain takaisin ja se siitä. Jotenkin vaan nyt ketuttaa lähteä kuuntelemaan sitä kuoroa... Ja pelkään, että nyt tulee oikeasti sanottua rumasti. Vaikka järjellä ajateltuna, eihän mulla ole senttiäkään kiinni heidän sanomisissaan. Ja niin olen ennen ajatellutkin, mutta nyt jotenkin vaan ei jaksais.