Meillä on 6-viikkoinen täyskestoilija, ja kyllä minä ainakin vaihdan vaippaa ja/tai käytän pissalla/kakalla vähän väliä. Tyttö pissaa vähän väliä (ainakin syötyään ja herättyään) ja vaippavalikoima on varsin sekalainen ja imukyvyltään vaihteleva ja välillä falskaava... Luultavasti tyttö pissaa usein myös täysimetyksen ansiosta, käsittääkseni pullolla yleensä ruokitaan vähän harvemmin, vai? Tässä vasta opetellaan systeemejä

Kakkaa tulee muutaman kerran päivällä ja yleensä kerran yöllä, ne saan yleensä lavuaariin kun neiti kakkaa tehdessään ähkii niin kauan että vessaan ehtii helposti.
Mitä kertakäyttövaippoihin tulee, niin sairaalassa sanottiin, että "ei sitä nyt niin kovin usein tarvitse vaihtaa". No vastasyntynyt tekee aika pieniä pissoja, mutta kyllä silti sairaalassakin vaihdoin aina kakkavaipan heti

Kotona on täyskestoiltu.
Muistan muutama vuosi sitten järkyttyneeni syvästi, kun kuulin että jopa nelivuotiaat voivat olla vaipoissa näiden imukykyisten kertisien ansiosta

Ei ollut tullut edes mieleen, lapsettomana kuvittelin että vaipoista päästään siinä parivuotiaana viimeistään

Saa nyt nähdä miten käy omalla kohdalla, vvv ja kestovaipat ovat meillä toistaiseksi kova sana, ja muksua aletaan saletisti opettaa potalle heti kun osaa kävellä. Olen minä sentään saanut koiran sisäsiistiksi alle puolivuotiaana

Paras olla vannomatta mitään tässä vaiheessa mutta ei hyvää päivää jos sillä on vielä nelivuotiaana vaipat...