Mulla on monta suosikkia ku kaikki yövaipat, joita meil on, on kivoja. On R&R tuplaläppä, jossa ol muistaakseni bambua ja hamppua. En muista ku käytettynä ostettu. Sit siihin laitan nykysin bamboo doublerin kun nukkuu masullaan. Päälle Thirsties Pul-kuori tai sit hahtuvat. Meil o ny vast hahtuvat kotiutunu ku saatiin isompaa kokoa. Mut ne on semmoset omanlaiset ku ollu koneessa ni huopunu iha tönköiks

Eli odottelen ma parempia..
Sit on myös Ninen talviyö, mut siin mun mielestä ne säädöt on vähän hassut ja hassun mallinen.. Ainaki meidän pojalle. Mut siihe laitan siis lisäks bamboo doublerin tai hahtuvaimun. Kuoret meil o aina samoja. *edit en ollunna tajunnu noita säätöjä itse ees, et miten ne menee

mutta mutta, siis vaippa jää kyl aika matalaks pepusta ni kovin kauaa ei pojalle (5kk hoikkeliini) mee.
Tsi R&R bambuhamppufleecestä. Kiinteetä imua muistaakseni 3kr, läpissä molemmissa 3 ja sit coolmaxit myös.
Nuo ny ainakin. Toi tsi-vaippa on turhan iso paketti, mut imultaan on aivan mahtava.
Käyttäjänä siis 5kk poika. En osaa sanoo pissamäärästä muuta kuin, et ei mikään megapissijä oo, muttei kai ihan kauheen pienipissanenkaan. Syö yöllä pari kolme kertaa. Vaippa päällä klo 18.30- 7.00 (8.00) eli parhaimmillaan 13,5h. Ja iho pysyy hyvänä

Yleensä vaipat on märkiä edestä todella, mut kauttaaltaan eivät. Eli onkohan tuo ny kauheen isopissanen sit kummiskaan.. ties vaikka hyvin pienipissanen. Hahtuvaimu on kostea. Hahtuvat on ollu vast kerran päällä ja sillo ne ol nihkeet ulkopuoleltakin, mut ei kosteutta ollu tullu sillai ainakaan kunnolla vaatteille.