Meniskö bambuharsot jo liian monimutkaiseksi?

Niissähän imua piisaa reilummin.
En sitten tiedä kuinka yleistä tuo megapissailu on, mun pojista ei kumpikaan ole koskaan ollut mikään supermegapissaaja.
Ylipäänsähän tämä riippuu siitä, millaista vaihtoväliä tavoittelet.
Tunnin-parin vaihtovälillä mun 1v-pojillakin toimii vielä ihan nuo 70x70 puuvillaharsot (ÄP ja Anttilan superhalvat, olikohan 10kpl 12,90 vai 12kpl 9,90, ostin joskus yli vuosi sitten). Nää on kutistuneet semmoisiksi 50x50 miniräteiksi, mutta toimii silti edelleen ihan perus-origamilla kun taittelee luovasti vähän vinoon niin että pituutta tulee just just riittävästi. En siis todellakaan käytä näitä ykkösvaihtoehtona, mutta hätätilassa jos taskut on kaikki pesussa. Mutta voisin kyllä käyttää muuten mutta mä en vaan tykkää villiksistä...
Joka tapauksessa, jos on normaalipissijä (ei megapissijä) ja olet valmis kohtuullisen lyhykäisiin vaihtoväleihin niin eka vuosi menee kyllä ainakin. Voi olla että jopa loppuun asti. Meillä rupes 1v iästä menemään yhä enemmän pisuja pottaan, joten imua on tarvittu nyt jopa vähemmän kuin pienempänä.
Yövaipat on sitten asia erikseen. Mutta mulla on toisella pojista taskun täytteenä 1 tuommoinen edellä kuvattu halpisharso ja 4krs hamppua, toisella käytän paksuja yövilliksiä samanmoisella sisuksella. Eli ns. normaalipissainen vauva nyt ei ehkä yöksikään ihan mahottomia tarvitse. Tämä tosin taas sillä varauksella, että meillä tulee aamupissa yleensä pottaan. Mutta alle 1-vuotiaana meni ihan sama paketti ennen kuin pottailu alkoi sujua. Joka tapauksessa se nyt on aika pieni monimutkaistus jos sitten yövaippoja varten hankit 2-3 jotain järeämpää imua (3 jos haluat voida pestä joka toinen päivä).
vaippoja ompelen minä, 30v äippä, sotkee kaksospojat 9/11 sekä tyttö 8/13 ja pesee isukki.