Meillä minä olin ansiotyössä ennen äitiyslomaa, tosin kyseessä oli pitkä määräaikainen työsuhde ja nyt olen tytön kanssa kotona, jään siis hoitovapaalle. Tulevaisuuden töistä ei minulla tietoa, haluan ensin saada monta lasta ja olla heidän kanssaan kotona sen ajan kun he ovat pieniä. Oman yrityksen perustaminen todennäköisintä. Mies taas opiskeli ja oli osa-aikatöissä vielä vauvaa odottessani, nyt hän on kokopäivätyössä (pankissa).
Eli ennen vauvan syntymää mies sanoi haluavansa kestottaa vauvan säästön ja ympäristön vuoksi, minä edellä mainittujen lisäksi lapsen hyvinvoinnin ja kestojen ihanien kuosien takia. Säästöä ei ole vielä kertynyt, tosin vaipat ovat olleet vasta 7kk käytössä ja meillä on niitä ihan hirveästi
Meillä on muutenkin mennyt kuluneen vuoden aikana ihan hirveästi rahaa, kun olemme ostaneet lapselle ja kotiinkin lähes kaiken uutena. Nyt kun olisi oma asunto toiveissa, olen enemmän alkanut ostaa käytettynä tavaraa ja vaatteita. Jaksan uskoa että meidänkin kestoilu näkyy vielä joskus säästönä, viimeistään sitten kun seuraavat lapset käyttävät samoja vaippoja. Ja vaikka niitä -ei niin sopivia- vaippojakin on käväissyt meillä vino pino, kaikki olen saanut myytä eteenpäin.